Asociația Conil, în parteneriat cu Gnessi Teresa Società Agricola SRL, CONIL, Biotech Professional s.r.o. și Guttke, Kretzschmar & Linge GbR, dă viață unui proiect ambițios: transformarea grădinilor școlare în săli de clasă în aer liber!
Grădina Educațională incluzivă: o misiune cu un impact semnificativ
- Promovarea incluziunii: un mediu de învățare accesibil tuturor elevilor, indiferent de nevoile lor speciale.
- Dezvoltarea durabilă: educație cu privire la importanța mediului și a agriculturii durabile.
- Pregătirea pentru viitor: oferirea deprinderilor și cunoștințelor necesare pentru a prospera în economia verde.
Proiectul oferă:
- Pachete educaționale digitale: resurse interdisciplinare adaptate grădinilor, concepute pentru a facilita învățarea prin experiență practică, distractivă și accesibilă tuturor.
- Grădini didactice: spații de învățare interactive unde elevii pun în practică cunoștințele dobândite și dezvoltă abilități esențiale.
- Oportunități de colaborare: crearea unei rețele de sprijin prin colaborarea dintre profesori, elevi și membri ai comunității locale, promovând învățarea pe tot parcursul vieții.
Prin acest proiect ne propunem să:
- Creștem gradul de conștientizare: informăm și sensibilizăm comunitatea cu privire la beneficiile incluziunii, sustenabilității și educației în aer liber.
- Oferim șanse egale: asigurăm accesul la o educație de calitate pentru toți elevii, indiferent de mediul lor de proveniență sau de abilitățile lor.
- Construim un viitor mai bun: pregătim elevii pentru a deveni cetățeni responsabili, implicați și capabili să contribuie la o lume mai verde și mai prosperă.
Grădina educațională incluzivă a școlii este o investiție în viitorul generațiilor viitoare. Prin colaborare, vom crea spații de învățare incluzive și durabile care vor inspira și pregăti elevii pentru a excela în toate domeniile vieții.
Alăturați-vă nouă în această călătorie!
Pentru mai multe informații despre Asociația Conil și proiectul Grădina Educațională Incluzivă, vizitați site-ul web: https://conil.ro/.